کابینت ممبران چیست

کابینت ممبران در اصل یک روکش غشایی است. این فویل به اشکال مات ، براق و چوبی ، موجود است، ورق ممبران در انواع چگالی متوسط تحت فشار بالا قرار گرفته‌است. این ورق با استفاده از دستگاه های مخصوص ساخته میشود. کابینت ممبران نسبت به کابینت چوبی بسیار اقتصادی است. با استفاده از تکنیک لمینت که ورق کابینت ممبران با آن ساخته میشود میتوان کابینت آشپزخانه را بسیار شبیه به کابینت چوبی درآورد.

کابینت ممبران
کابینت ممبران

طراحی کابینت ممبران آشپزخانه

برای ساخت کابینت آشپزخانه ابتدا باید طراحی سه بعدی انجام شود. به این صورت که ابتدا بر روی کاغذ طرح حدودی کابینت آشپزخانه انجام میشود و پس از تایید اولیه مشتری با استفاده از نرم افزارهای طراحی داخلی مانند 3dsmax طراحی اصلی انجام میشود. در این مدل سه بعدی کابینت آشپزخانه باید نورپردازی نیز انجام میشود تا شرایط طبیعی به مشتری نشان داده شود و بتواند بهترین انتخاب را کند.

کابینت ممبران آشپزخانه
کابینت ممبران آشپزخانه

ساخت کابینت آشپزخانه

با توجه به مدل طراحی که انجام شده است ساخت کابینت ممبران در کارگاه آغاز میشود. البته باید توجه داشت که کابینت ممبران مانند کابینت ام دی اف یا کابینت های گلاس از دو اصلی بخش تشکیل شده است. بخش بدنه کابینت که اصطلاحاً به آن یونیت میگویند و معمولاً از کابینت با روکش سفید انتخاب میشود. و بخش دوم رویه درهای کابینت است که از ورق لمینت شده ممبران استفاده میشود.

باید توجه داشت که کابینت ممبران از ابزار بیشتری نسبت به کابینت های معمولی استفاده میشود. این ابزار شامل ستون ها و تاج و برخی از گل های منبت شده خاص میباشد.

کابینت ممبران
کابینت ممبران

نصب کابینت ممبران

برای نصب کابینت ممبران معمولاً از روش فیتر استفاده میشود. در روش نصب فیتر ابتدا یک قطعه بر روی دیوار قرار میگیرد و که اصلاحاً به این قطعه نری گفته میشود. سپس یک قطعه دیگر بر روی کابینت متصل میشود که به آن مادگی میگوند. این دوقطعه کامت در هم فیت یا تثبیت میشوند. برای همین به این روش فیتری میگویند. بعد از نصب یونیت ها نوع به نصب درب کابینت و پس از آن نوبت به نصب ابزار خاص کابینت ممبران میرسد. در مرحله آخر با توجه به باز و بسته شدن درب ها رگلاژ درب ها انجام میشود.

کابینت ممبران آشپزخانه
کابینت ممبران آشپزخانه

 

  • مهندس صادقی
  • دوشنبه ۲۳ دی ۹۸
  • ۲۰:۱۷
فروشگاه موبایل آفرینش

فروش استثنائی کاورهای عروسکی جذاب برای انواع گوشی ها با قیمت ویژه ده هزار

 

و پانزده هزار تومان !

 

لطفا از سایت ما دیدن فرمائید:http://www.afarinesh-mobile.com

 

برای اطلاعات بیشتر و یا سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

09307649003

 

05433215555

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شرکت ساختمانی صاد در سال ۱۳۹۴ نزد اداره کل ثبت شرکت ها به ثبت رسید و با هدف اجرای پروژه های ساختمانی و عمرانی تاسیس شد. هدف این مجموعه، مدیریت علمی و مهندسی پروژه های ساختمانی و برآورد دقیق مصالح و اجرای خدمات ساختمانی بوده است. شرکت ساختمانی صاد با در اختیار داشتن فروشگاه فیزیکی و همچنین فروشگاه آنلاین کالای ساختمانی و تیم اجرایی حرفه ای که از میان ده ها اکیپ مختلف و طی سالها دستچین شده اند با حداکثر توان خود در ارائه خدمات فنی و مهندسی در تمامی شهرهای ایران فعال است.
نویسندگان
پیوندها