استفاده از کناف به خصوص در معماری مدرن، استفاده از شیشه و سطوح بتن به منظور کنترل آکوستیک در دسترس هستند. تخته سقف یک گزینه عالی را برای کاهش صدا و بهبود قابل‌ملاحظه آکوستیک اتاق ارائه می‌دهد. صندوق عربی پول برای تعیین مناسب‌ترین کلک سقف، دیوار یا محلول جاذب دیوار، در هم‌کاری با معماران و طراحان برای ارائه مشاوره و پشتیبانی فنی کار می‌کند. یک تیم از متخصصان باتجربه از مشتریان در یافتن راه حلی عالی، سریع و زیبایی برای هر اتاق طراحی و صوت پشتیبانی می‌کنند.

هنگامی که ساختمان‌های همه انواع تکمیل شدند و اشغال شدند، بهینه‌سازی آکوستیک بعدی اغلب بسیار دشوار به نظر می‌رسد. نصب یک کتاف سقف همیشه یک گزینه برای تضمین فضای صوتی راحت و انعکاس کم‌تر نیست. تخته خرده چوب از صندوق عربی پول می‌تواند به سرعت و به سادگی retrofitted، به طور موثر و موثر باشد.
طراحی‌های ظریف
کناف سقف را می توان با استفاده از آرایش متفاوتی از عناصر محدب concave و محدب ایجاد کرد. استفاده از رنگ‌های مختلف تاثیرات کنتراست جالبی را ممکن می‌سازد. هیچ محدودیتی برای تصور طراح یا طراح در ایجاد جلوه‌های فضایی جدید وجود ندارد.
طرح‌های سطحی:
کلاسیک: سفید پوشیده شده
رنگ: رنگ پوست پوشانده شده (سیاه، کرم، نقره)

انواع
دیوار کناف
1- پوشش دادن سیستم پوشش دهی به طور کامل با استفاده از یک تخته single Gypsum Gypsum نصب می‌شود.
با حداقل ضخامت ۹، ۵ میلی متر بر روی دیواره‌ای موجود با چسب گچی Yapigips قرار گرفت.
2- با اعمال لایه ۱۲، ۵ میلی متر Gypsum تخته مقاوم در برابر دیوار، نصب گردیده است.
با استفاده از چسب Yapigips ۲۰ / ۳۰ / ۵۰ میلی متر بر روی دیواره‌ای موجود با استفاده از چسب Yapigips به منظور افزایش اجزای عایق حرارتی دیواره‌ای موجود.
3- با اعمال یک لایه ۹، ۵ / ۱۲، تخته Gypsum ۵ میلی متر، یک لایه محافظ دیوار کاذب نصب‌شده نصب شده‌است.
با استفاده از چسب Yapigips، با استفاده از چسب Yapigips، در دیواره‌ای موجود با ۲۰ / ۳۰ / ۴۰ میلی متر بسته شد تا افزایش یابد. اجزای عایق حرارتی دیواره‌ای موجود را نشان می‌دهد.