هر کسی که در جامعه زندگی می‌کند خانواده و دوستان را به محل سکونت خود دعوت می‌کند، و همیشه یک همهمه مداوم از مشتریان، مشتریان و بازدیدکنندگان در هر دفتر وجود دارد. هر چه که باشد، شما باید فضای خود را جذاب جلوه دهید. اتاقی محصور با دیواره‌ای سفید، ظاهری کسل‌کننده و خسته‌کننده را ارایه می‌دهد. دیوارپوش می‌توانند آپارتمان مسکونی شما را بسازند و دفتر شما روشن‌تر و جادار با هاله‌ای از ظرافت و پیچیدگی است.

دیوارپوش
دیوارپوش

دیوارپوش سه بعدی به خاطر توانایی عالی آن‌ها در افزودن به دکوراسیون هر مکان، به دلیل توانایی عالی آن‌ها در افزودن به دکوراسیون مکانی خاص، از جایگاه ویژه‌ای در رژیم تزئین استفاده کرده‌اند. این یک گزینه بسیار مفید برای زیباسازی محیط داخلی و همچنین دیواره‌ای خارجی است. شما می‌توانید جذابیت فضای خصوصی و کسب‌وکار خود را با کم‌ترین تلاش افزایش دهید. دیوارپوش سه‌بعدی یک مفهوم تزئینی در سال های اخیر است. این پانل‌ها با طرح‌های تکراری برای ایجاد الگوی مشخص نور و سایه با استفاده از نورپردازی ساختمان مناسب تولید می‌شوند. استفاده از دیوارپوش سه بعدی برای بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر بهبود دیوارها، این می‌تواند برای ساخت سقف، مبلمان، شومینه و غیره به کار رود.

دیوارپوش سه بعدی
دیوارپوش سه بعدی

چه برای ساختمان نوساز و چه برای بازسازی ساختمان کتاب‌های قدیمی، اغلب صاحبان خانه، معماران و طراحان برای پانل‌های سه‌بعدی انتخاب می‌شوند. در صورتی که شما یکی از آن‌ها هستید، این مقاله به شما اجازه می‌دهد اصول اولیه را بدانید.

دیوارپوش
دیوارپوش

نقاشی ساختمان در حال طراحی اعجاز و ارائه یک راه‌حل تزئین نهایی هستند. این یک ضرورت شدید برای اتاق نشیمن یا دفتر گرم و پذیرا است. علاوه بر این، شما می‌توانید نقص‌های دیواری را مخفی کنید، دیواره‌ای دلگیر را تاثیرگذار کنید و حفاظت از دیوارها را فراهم کنید.

دیوارپوش
دیوارپوش

دیوارپوش سه بعدی را می توان در هر جایی از خانه‌ها گرفته تا محل کار، رستوران‌ها، کافه‌ها، باشگاه‌ها و سایر زمینه‌های شخصی یا تجاری برای تقویت زیبایی این مکان به روش ساده و زیبا استفاده کرد.

دیوارپوش سه بعدی در بسیاری از انواع مبتنی بر مواد اصلی مورد استفاده در ساخت آن‌ها موجودند:

دیوارپوش گچی : این به خاطر توانایی اش در ایجاد هر شکل و ساختار محبوبیت زیادی دارد. این خانه‌ها از کیفیت ویژه گچ استفاده می‌کنند، این ها به بهترین شکل برای ادارات، اتاق‌های نشیمن، و اتاق‌خواب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما برای بالکن ها که در آن امکان رطوبت هوا بسیار بالا است، استفاده می‌شود. نصب و ارائه یک محیط زیبا با نورپردازی نیز آسان است.

دیوارپوش گچی
دیوارپوش گچی

دیوارپوش چوبی : این‌ها از تراشه‌های چوبی طبیعی ساخته شده‌اند که توسط نور ۳ بعدی قدرت گرفته شده‌اند. هنگامی که می‌خواهید یک نگاه سنتی به دکوراسیون داخلی خود ارایه دهید، این پانل‌ها می‌توانند عملکرد دکوراسیون منحصر به فردی را ارایه کنند.

دیوارپوش چوبی
دیوارپوش چوبی

دیوارپوش ۳ بعدی : دیوارپوش سه بعدی ساخته شده از با استفاده از تخته‌های حاوی فیبر متوسط و رزین اپوکسی، این ها گزینه دکوراسیون داخلی عالی برای محوطه‌های مسکونی و تجاری فراهم می‌کنند. اینها نسبتا ارزان هستند و می‌توانند برای افزایش ظاهر رنگ شوند.

دیوارپوش سه بعدی
دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش  چرمی : از چرم ساخته‌شده، این پانل‌ها گران هستند. این ها اجرای بی نظیری را برای تبدیل فضای داخلی به مکانی از شکوه سلطنتی به ارمغان می‌آورند. شما می‌توانید از اینها برای تزئین اتاق نشیمن، اتاق‌خواب‌ها برای ایجاد یک محیط لوکس برای افرادی که از نفوذ رطوبت آزاد هستند استفاده کنید.

دیوارپوش چرمی
دیوارپوش چرمی

دیوارپوش بامبو : این پانل‌ها وقتی که محدودیت بودجه وجود دارد، ایده‌آل هستند. این پانل‌های سازگار با محیط‌زیست بسیار سبک هستند و می‌توانند یک تکه از طبیعت را به اتاق‌خواب، اتاق نشیمن و غیره بیاورند.

دیوارپوش پی وی سی : این یک روند جدید از پنل های دیواری است که از PVC ساخته می‌شوند و می‌توانند با چسباندن به دیواره‌ای داخلی متصل شوند. اینها نور، مقرون‌به‌صرفه و می‌توانند رنگ زده شوند و یا برای افزایش جذابیت کلی جلا داده شوند.

دیوارپوش پی وی سی
دیوارپوش پی وی سی